boekhouder utrecht MODERNE SYSTEMEN boekhouder utrecht PERSOONLIJK CONTACT boekhouder utrecht BINNEN 24 UUR REACTIE
Boekhouder Houten2021-10-08T10:02:56+02:00

Boekhouder Houten

Bent u op zoek naar een boekhouder in Houten? Ons administratiekantoor helpt u met het vinden van een geschikte professional voor uw boekhouding.

Of u nu startende ondernemer, ZZP’er of een doorgewinterde zelfstandige bent, onze diensten zorgen ervoor dat u op de enige juiste manier uw administratie bijhoudt.

Informatie aanvragen
Boekhouder zoeken?
boekhouder psycholoog

Over onze boekhouders

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in boekhouding met 1 van de grootste netwerken aan boekhouders en accountants in Nederland. We zijn 15 jaar geleden begonnen met het tezamen brengen van ondernemers en professionele boekhouders en hebben zodoende veel ervaring opgedaan.

Starten van een onderneming of het draaien van een succesvolle onderneming vergt veel tijd. Hierdoor komen geregeld mensen in de problemen, omdat ze te weinig energie in de administratie stoppen. Daar willen wij graag een stokje voor steken, want wij weten hoeveel geld en problemen u kunt besparen door middel van goede boekhoudkundige hulp.

Wat doen onze boekhouders en accountants?

Voor alle ZZP’ers en ondernemers die een boekhouder in Houten zoeken een perfecte match aandragen. Wij vinden het namelijk van belang dat u uw tijd optimaal kunt gebruiken en inzetten om uw bedrijf te doen groeien.

Plan een telefonische afspraak.

Dagelijks voorzien wij ondernemers van informatie over boekhouding. Omdat we persoonlijk contact zeer belangrijk vinden, gaan we ook graag een gratis kennismakingsgesprek met je aan.

Vertel ons meer over je bedrijf of je onderneming, zodat wij de beste boekhouder binnen ons administratiekantoor of netwerk aan jou kunnen koppelen.

Stel ons direct al je vragen over de administratie, het omgaan met de belastingdienst en andere onderwerpen.

"*" geeft vereiste velden aan

Jouw naam*

Meer dan 500 ondernemers kiezen al voor onze boekhouders.

– 15 jaar ervaring –

De administratie voor een startende opticien is ingewikkeld. Voorheen gebruikte ik een online app, maar dat was geen succes. De aanslagen van de belasting stapelde op en ik zag door de bomen het bos niet meer. Ookal ben ik redelijk koppig, was dit toch wel het moment dat ik de professionele hulp van een boekhouder zocht. No regrets!

stars

Coen, Opticien
Boekhouder Utrecht Pros helpt ons maandelijks met het bijhouden van onze administratie. Facturen, bonnetjes en al ons papierwerk versturen we gemakkelijk naar hen op en zij zorgen ervoor dat alles wordt verwerkt. Het geld dat ik uitgeef aan boekhouding is eigenlijk zo weer terugverdient. Top service!

4stars

Oliveiro, Salsa lessen
Mijn onderneming groeit als kool. Om het vele werk aan te kunnen heb ik nu ook personeel in dienst en ben ik niet langer ZZP’er. De administratie deed ik voorheen zelf, met vallen en opstaan. Na een tijdje een boekhouder gezocht te hebben kwam ik uit bij BUP. De financiële kennis van de Pros en de hulp met de boekhouding zorgt ervoor dat ik mij volledig op operationele taken kan richten.

stars

Kirsten, Online marketing

Welke financiële diensten bieden wij in Houten?

Wij helpen ZZP’ers en ondernemers met veel verschillende administratieve lasten, zoals de salarisadministratie, de financiële administratie, boekhouding voor starters en het maken van jaarrekeningen.

Weet u niet precies wat u nodig heeft, of wilt u meer weten over onze diensten? Stuur vrijblijvend een e-mail naar onze accounts in of bel ons direct op 085 06 00 771.

houten

Waarom u kiest voor onze boekhouder in Houten.

checkmark Altijd goed bereikbaar

checkmark Aandacht voor u en uw wensen

checkmark Persoonlijk contact

checkmark Transparant & eerlijk advies

checkmark Gespecialiseerd personeel

checkmark Overzichtelijke manier van werken

Veel gestelde vragen aan onze boekhouders.

Wat zijn de gemiddelde kosten voor een ondernemer om met een boekhouder in zee te gaan.2021-10-08T07:27:59+02:00

Natuurlijk zit er verschil tussen de boekhouding van een ZZP’er en die van een grotere onderneming. Bij het uitzoeken van een geschikte boekhouder kijken we daarom ook allereerst naar de hoeveelheid aan administratie en welk budget u voor handen heeft. Wij selecteren op basis van deze criteria een boekhouder of administratiekantoor in Zeist uit ons netwerk die het best bij uw wensen en benodigdheden past. De gemiddelde kosten zijn rond de € 1000 per jaar, exclusief BTW.

Hoe gaan jullie te werk?2021-10-08T09:31:46+02:00

We werken niet uitsluitend met offertes. In tegenstelling, wij zoeken liever het persoonlijke contact. Uit onze meer dan 15 jaar ervaring weten we hoe belangrijk het is om een goede band te hebben tussen boekhouder en ondernemer. Daarom gaan wij graag telefonisch het gesprek met u aan, zodat we op basis van uw behoeftes een kennismakingsgesprek kunnen inplannen tussen u en een boekhouder of administratiekantoor. Vaak zijn onze boekhouders overigens bereid om hiervoor op locatie te komen, mocht u niet in dezelfde stad wonen. Het kennismakingsgesprek is natuurlijk geheel vrijblijvend.

  • STAP 1: Telefonisch contact
  • STAP 2: Kennismakingsgesprek
  • STAP 3: Bedenkingstijd
  • STAP 4: JA? Wij gaan voor u aan de slag
Hoe vaak moet ik btw-aangifte doen?2021-10-08T10:06:00+02:00

Dit kan verschillen; het is mogelijk dat u dit namelijk maandelijks, per kwartaal of op jaarbasis moet doen. De keuze wordt vastgesteld door de Belastingdienst. Onze boekhouders en accountants zorgen er in ieder geval voor dat dit voor u op tijd wordt gedaan, zodat u geen enkele deadline mist. Zo voorkomt u ook direct dat torenhoge boetes door verstreken aangiftetermijnen zich opstapelen.

Betaal ik bij jullie meer dan als ik direct naar een boekhouder stap?2021-10-06T14:27:37+02:00

In veel van de gevallen juist niet. Dit komt omdat wij een goede onderhandelingspositie hebben opgebouwd met boekhouders die werkzaam zijn in andere steden. Hierdoor zorgen wij altijd voor de beste en eerlijkste prijs voor onze klanten, ook al is deze partij wellicht niet direct met ons verbonden.

Werken jullie ook met offertes?2021-10-05T22:22:11+02:00

In principe sturen wij geen offertes voordat we telefonisch contact hebben gehad, omdat de tijd en de kosten voor het bijhouden van de administratie onwijs veel kan verschillen tussen verschillende ondernemingen. Neem daarom eerst contact met ons op, zodat wij op basis van uw verhaal het beste aanbod kunnen doen.

Go to Top