Boekhouder Zeist
Bent u op zoek naar een boekhouder in Zeist? Ons administratiekantoor helpt u met het vinden van een geschikte professional voor uw boekhouding.
Of u nu startende ondernemer, ZZP’er of een doorgewinterde zelfstandige bent, onze diensten zorgen ervoor dat u op de enige juiste manier uw administratie bijhoudt.
Meer dan 500 ondernemers kiezen al voor onze boekhouders.
– 15 jaar ervaring –
De administratie voor een startende opticien is ingewikkeld. Voorheen gebruikte ik een online app, maar dat was geen succes. De aanslagen van de belasting stapelde op en ik zag door de bomen het bos niet meer. Ookal ben ik redelijk koppig, was dit toch wel het moment dat ik de professionele hulp van een boekhouder zocht. No regrets!
Boekhouder Utrecht Pros helpt ons maandelijks met het bijhouden van onze administratie. Facturen, bonnetjes en al ons papierwerk versturen we gemakkelijk naar hen op en zij zorgen ervoor dat alles wordt verwerkt. Het geld dat ik uitgeef aan boekhouding is eigenlijk zo weer terugverdient. Top service!
Mijn onderneming groeit als kool. Om het vele werk aan te kunnen heb ik nu ook personeel in dienst en ben ik niet langer ZZP’er. De administratie deed ik voorheen zelf, met vallen en opstaan. Na een tijdje een boekhouder gezocht te hebben kwam ik uit bij BUP. De financiële kennis van de Pros en de hulp met de boekhouding zorgt ervoor dat ik mij volledig op operationele taken kan richten.
Waarom u kiest voor onze boekhouder in Zeist.
Veel gestelde vragen aan onze boekhouders.
Natuurlijk zit er verschil tussen de boekhouding van een ZZP’er en die van een grotere onderneming. Bij het uitzoeken van een geschikte boekhouder kijken we daarom ook allereerst naar de hoeveelheid aan administratie en welk budget u voor handen heeft. Wij selecteren op basis van deze criteria een boekhouder of administratiekantoor in Zeist uit ons netwerk die het best bij uw wensen en benodigdheden past. De gemiddelde kosten zijn rond de € 1000 per jaar, exclusief BTW.
We werken niet uitsluitend met offertes. In tegenstelling, wij zoeken liever het persoonlijke contact. Uit onze meer dan 15 jaar ervaring weten we hoe belangrijk het is om een goede band te hebben tussen boekhouder en ondernemer. Daarom gaan wij graag telefonisch het gesprek met u aan, zodat we op basis van uw behoeftes een kennismakingsgesprek kunnen inplannen tussen u en een boekhouder of administratiekantoor. Vaak zijn onze boekhouders overigens bereid om hiervoor op locatie te komen, mocht u niet in dezelfde stad wonen. Het kennismakingsgesprek is natuurlijk geheel vrijblijvend.
- STAP 1: Telefonisch contact
- STAP 2: Kennismakingsgesprek
- STAP 3: Bedenkingstijd
- STAP 4: JA? Wij gaan voor u aan de slag
Dit kan verschillen; het is mogelijk dat u dit namelijk maandelijks, per kwartaal of op jaarbasis moet doen. De keuze wordt vastgesteld door de Belastingdienst. Onze boekhouders en accountants zorgen er in ieder geval voor dat dit voor u op tijd wordt gedaan, zodat u geen enkele deadline mist. Zo voorkomt u ook direct dat torenhoge boetes door verstreken aangiftetermijnen zich opstapelen.
In veel van de gevallen juist niet. Dit komt omdat wij een goede onderhandelingspositie hebben opgebouwd met boekhouders die werkzaam zijn in andere steden. Hierdoor zorgen wij altijd voor de beste en eerlijkste prijs voor onze klanten, ook al is deze partij wellicht niet direct met ons verbonden.
In principe sturen wij geen offertes voordat we telefonisch contact hebben gehad, omdat de tijd en de kosten voor het bijhouden van de administratie onwijs veel kan verschillen tussen verschillende ondernemingen. Neem daarom eerst contact met ons op, zodat wij op basis van uw verhaal het beste aanbod kunnen doen.